Deze website maakt gebruik van cookies!
This website uses cookies to improve user experience. By using our webiste you consent to all cookies in accordance with our Cookie Policy.
Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Versie: 25-09-2024
Deze voorwaarden zijn van toepassing op de deelname aan spelen welke iCasino b.v. aanbiedt mede onder de naam Hard Rock Casino.
In deze algemene voorwaarden hebben onderstaande termen, aangeduid met een hoofdletter en in het enkelvoud of meervoud, de volgende betekenis:
De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle Diensten die ICasino b.v. aanbiedt op het Platform. ICasino b.v. behoudt zich het recht voor de Algemene Voorwaarden op elk moment te wijzigen om, onder andere, te voldoen aan de toepasselijke wetten, regelgeving en andere reglementaire vereisten. Wanneer ICasino b.v. de Algemene Voorwaarden wijzigt, zal ICasino b.v. de Speler op de hoogte brengen.
Aan ICasino b.v. is een vergunning verleend voor het organiseren van onze Diensten op het Platform door de Kansspelautoriteit.
ICasino b.v. verzamelt, verwerkt en beveiligt de persoonsgegevens van Spelers in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en andere van toepassing zijnde wetgeving. Zie voor verdere informatie ons privacy statement.
De Klantenservice is 24/7 kosteloos bereikbaar in de Nederlandse en Engelse taal via:
De Speler moet de volgende gedragsregels volgen:
Het uiten van bedreigingen, beledigingen of enig ander ongepast gedrag jegens de Klantenservice van ICasino b.v., haar werknemers, andere vertegenwoordigers of andere Spelers kan resulteren in schorsing of beëindiging van het Spelersaccount.
De chat functie wordt gemonitord door de Game aanbieder en/ of iCasino b.v.. Bij het niet naleven van de gedragsregels, kan iCasino b.v. ingrijpen door het geven van een waarschuwing, het tijdelijk schorsen van het Spelersaccount, het beëindigen van het Spelersaccount of het nemen van een andere maatregel die iCasino b.v. passend acht.
De Speler mag de chat functie niet gebruiken met als doel te overleggen en/ of samen te spannen met andere spelers.
Klachten dienen schriftelijk te worden ingediend bij de Klantenservice via [email protected]
Klachten worden binnen 72 uur na ontvangst geregistreerd en binnen 72 uur aan de klager bevestigd. Daarbij wordt geregistreerd:
De Klantenservice handelt klachten, afhankelijk van de aard daarvan, binnen 8 weken na ontvangst af. De klager wordt schriftelijk en met opgave van redenen op de hoogte gesteld van de bevindingen met betrekking tot de klacht en van de conclusie.
Indien de klacht betrekking heeft op gedrag waarover de klager eerder een klacht heeft ingediend en die volgens deze klachtenprocedure is afgehandeld, behoudt ICasino b.v. het recht om deze klacht niet in behandeling te nemen of om deze klacht onder verwijzing naar haar eerdere beslissing af te wijzen.
De afronding van de behandeling van de klacht wordt binnen 72 uur na de behandeling geregistreerd. Daarbij wordt geregistreerd:
De persoonsgegevens betreffende van de klager worden geregistreerd met inachtneming van het privacy statement.
De Intellectuele Eigendomsrechten op het Platform, de Bonussen, de Diensten en de door ons gebruikte naam Hardrockcasino.nl (Seminole Hard Rock Digital, LLC) berusten bij ICasino b.v. en/of aan ICasino b.v. gelieerde ondernemingen en/of haar licentiegevers.
Deelname aan de Diensten is alleen voor persoonlijk gebruik ten behoeve van de deelname aan de kansspelen op het Platform. Spelers mogen geen inbreuk maken op de hiervoor genoemde Intellectuele Eigendomsrechten, door deze op enige manier openbaar te maken, te kopiëren of voor enig ander doel te gebruiken. Het is daarom niet toegestaan om reverse engineering of een decompilatie toe te passen aan de inhoud van het Platform, de eigendoms vermelding daarvan te wijzigen, te verwijderen of onleesbaar te maken, of te proberen de broncode of andere vertrouwelijke informatie af te leiden of op enige wijze te gebruiken ten nadele van ICasino b.v., aan ICasino b.v. gelieerde ondernemingen en/ of haar licentiegevers.
Het is Spelers voorts niet toegestaan om domeinnamen, merken of Google AdWords te registreren die lijken op of identiek zijn aan enige werken en/ of tekens waarop ICasino b.v. en Intellectuele Eigendomsrechten heeft.
Niet alleen ICasino b.v., maar ook aan ICasino b.v. gelieerde derden en/ of bij het Platform betrokken partners kunnen, op dit artikel, een beroep doen. Dit artikel en, waar nodig de overige artikelen van de Algemene Voorwaarden, gelden hiertoe jegens hen als een onherroepelijk derdenbeding als bedoeld in artikel 6:253 Burgerlijk Wetboek.
ICasino b.v. is niet aansprakelijk voor schade en/ of verlies als gevolg van of in verband met het gebruik van het Platform, deelname aan de Diensten en/ of voor informatie verstrekt door of vanwege ICasino b.v., inclusief de medewerkers van ICasino b.v.
ICasino b.v. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige schade of verlies, zowel direct als indirect, die kunnen voortvloeien uit of verband houden met de volgende handelingen van de Speler:
ICasino b.v. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van (tijdelijke) onderbrekingen van of storingen aan de functies en/ of tijdelijke beperkingen van de mogelijkheden van het Platform of de Diensten.
ICasino b.v. is niet aansprakelijk voor storingen die veroorzaakt worden door de apparatuur van de Speler of storingen van de internetprovider van Speler of voor schade veroorzaakt door ongeoorloofd gebruik van het Spelersaccount.
ICasino b.v. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van faillissement van de bank(en) of andere partijen waarmee ICasino b.v. samenwerkt voor de exploitatie van het Platform.
ICasino b.v. is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van overmacht, zoals maar niet beperkt tot internet storingen, hardware storingen, netwerkstoringen en soortgelijke omstandigheden, DDOS en soortgelijke aanvallen, stakingen, oproer, overheidsmaatregelen, brand, pandemie, natuurrampen, overstromingen en andere onvoorziene omstandigheden.
De in dit artikel vermelde beperkingen van aansprakelijkheid zijn niet van toepassing voor zover dwingend recht zich daartegen verzet.
Onder ‘schade’ zoals bedoeld in dit artikel verstaat ICasino b.v. ook gevolgschade, zoals maar niet beperkt tot gederfde omzet, winst en immateriële schade als ook het verlies van data.
ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om de rechten en verplichtingen die uit de Algemene Voorwaarden voortvloeien over te dragen aan derden. ICasino b.v. heeft hiervoor geen voorafgaande schriftelijke toestemming van de Speler nodig.
Het is Speler niet toegestaan zijn rechten en verplichtingen onder de Algemene Voorwaarden aan een derde over te dragen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ICasino b.v.
ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om de Diensten te wijzigen, toe te voegen of te staken voor zover dit is toegestaan op grond van geldende wet- en regelgeving en de Vergunning. Indien ICasino b.v. geen of gedeeltelijk gebruik maakt van haar rechten, betekent dit niet dat ICasino b.v. afstand doet van deze rechten en ontslaat dit de Speler niet van zijn verplichtingen.
Als een bepaling uit de Algemene Voorwaarden in strijd is met wet- of regelgeving, zal dat de overige bepalingen van de Algemene Voorwaarden niet aantasten. De betreffende bepaling zal geacht worden te zijn vervangen door een nieuwe bepaling die wettelijk wel is toegestaan en die naar aard en inhoud zoveel mogelijk de bedoeling van de oorspronkelijke bepaling zal hebben.
Alle telefoon-, schriftelijke en digitale communicatie met ICasino b.v. wordt opgeslagen voor veiligheids-, trainings- en compliance doeleinden. Hierop is het privacy statement van toepassing.
Het wordt de Speler aanbevolen het beleid en de regels van ICasino b.v. te kennen en te bewaren.
Voor de volledige Bonus Voorwaarden, zie de Bonusvoorwaarden.
Op de Algemene Voorwaarden en alle daarmee verband houdende overeenkomsten tussen Speler en ICasino b.v. is het Nederlands recht van toepassing. De Rechtbank te Amsterdam is uitsluitend bevoegd om kennis te nemen van mogelijke geschillen, tenzij de wet dwingend een andere rechtbank voorschrijft.
Inschrijving bij ICasino b.v. is toegestaan voor alle natuurlijke personen die:
Om zich in te schrijven moeten de volgende gegevens, voor zover van toepassing, verstrekt worden, zoals ook opgenomen op het betreffende identiteitsdocument:
Door zich in te schrijven verklaart Speler:
Inschrijving als Speler vindt slechts plaats na:
Vanaf 1 oktober 2024 gelden er nieuwe limieten en grenzen voor stortingen binnen ons online casino. Indien je als Speler jouw stortingslimiet wenst te verhogen naar maandelijks 350,- euro of meer, is wettelijk een contactmoment met onze klantenservice vereist om de limiet vast te stellen. Bij een verhoging van de stortingslimieten is er altijd cool off periode van 7 dagen.
Voor het verhogen van een maandelijkse netto stortingsgrens van €700 of meer zal een inkomenstoets uitgevoerd worden om te verifiëren of je als Speler in staat bent om 30% van je inkomen te besteden aan het spelen in ons casino. Deze inkomenstoets wordt gerealiseerd in combinatie met Kreditz, een derde partij die bevoegd is om de relevante data te verwerken. Een andere optie is om dit proces manueel te doorlopen via het contacteren en aanleveren van de gewenste documenten bij de klantenservice.
Door middel van het doorlopen en voltooien van de inkomenstoets bij Kreditz stem je ermee in dat iCasino b.v. deze data kan en mag inzien en gebruiken voor dagelijkse monitoringsdoeleinden, waaronder zowel het (verscherpte) cliëntenonderzoek als de Verantwoord Spelen monitoring. De netto stortingsgrens na de Kreditz check is direct actief.
Spelers zijn te allen tijde verantwoordelijk voor het verstrekken van accurate en volledige informatie met betrekking tot hun financiële situatie. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, informatie die noodzakelijk is voor de beoordeling van hun netto stortingsgrens. Spelers dienen ervoor te zorgen dat de door hen opgegeven gegevens correct zijn.
Het is de verantwoordelijkheid van de speler om hun limieten correct in te stellen en deze indien nodig aan te passen. In het geval dat de speler onjuiste of onvolledige informatie verstrekt, behoudt iCasino b.v. zich het recht voor om de spelactiviteiten van de speler te beperken, inclusief het opleggen/verlagen/blokkeren van de limieten of het beëindigen van de spelersaccount.
Ten aanzien van PEP’s voert ICasino b.v. een aantal specifieke maatregelen uit, namelijk:
ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om als onderdeel van de inschrijving als Speler nadere documenten en informatie op te vragen of om een persoon niet als Speler in te schrijven, wanneer ICasino b.v. weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat de betrokken persoon niet aan de voorwaarden voor inschrijving als Speler als bedoeld in dit artikel voldoet. ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om op voorhand een inschrijving van een Speler niet te accepteren zonder de persoon te voorzien van de reden.
Deelname kan alleen plaatsvinden door de eigenaar van het Spelersaccount. Het is niet toegestaan om een Spelersaccount aan te maken en/ of te gebruiken op een manier die in strijd is met de geldende wet- en regelgeving en/ of deze Algemene Voorwaarden.
Het Spelersaccount dient uitsluitend te worden gebruikt voor deelname aan de Diensten op het Platform. Hierbij is het bijvoorbeeld niet toegestaan om een saldo op te bouwen dat niet wordt gebruikt voor deelname aan de Diensten.
Bij iedere aanmelding van de Speler identificeert ICasino b.v. de Speler en raadpleegt Cruks. De Speler krijgt alleen toegang tot zijn Spelersaccount, nadat is vastgesteld dat de Speler niet is ingeschreven in Cruks, met uitzondering van de situatie waarin Cruks als gevolg van een technische storing niet kan worden geraadpleegd. In dat geval:
ICasino b.v. heeft technische en organisatorische maatregelen getroffen ter voorkoming van doorlopende en/ of ongeautoriseerde aanmelding. De Speler mag deze niet omzeilen of belemmeren.
ICasino b.v. laat een Speler niet deelnemen aan de Diensten, als er niet voldaan is aan de voorwaarden zoals in artikel 13 van deze Algemene Voorwaarden.
ICasino b.v. schorst de mogelijkheid tot deelname aan de Diensten in ieder geval:
ICasino b.v. kan de mogelijkheid tot deelname aan de diensten schorsen in het geval een verscherpt cliëntenonderzoek zoals beschreven in artikel 23 van deze Algemene Voorwaarden tot een onvoldoende resultaat leidt c.q. niet naar behoren uitgevoerd kan worden.
In het geval van een schorsing wegens een redelijk vermoeden van welke aard dan ook, wordt de mogelijkheid tot deelname aan de Diensten geschorst voor de duur van het onderzoek. De schorsing heeft geen gevolgen voor de toegang van de Speler tot de gegevens met betrekking tot diens Speelrekening. ICasino b.v. behoudt zich het recht om de reden van schorsing niet te delen. Zolang ICasino b.v. onderzoek doet naar één van de redenen die aanleiding gaven voor een schorsing van het Spelersaccount, blokkeert ICasino b.v. ook de toegang tot het saldo van het Spelersaccount.
ICasino b.v. beëindigt de inschrijving van een Speler op diens verzoek. Spelers kunnen dit verzoek indienen door contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan op diverse manieren: via e-mail op [email protected], telefonisch, of door een bericht te sturen via onze livechat.
ICasino b.v. mag in ieder geval overgaan tot beëindiging van het Spelersaccount van een Speler:
ICasino b.v. kan de inschrijving van een Speler beëindigen in het geval een verscherpt cliëntenonderzoek zoals beschreven in artikel 23 van deze Algemene Voorwaarden tot een onvoldoende resultaat leidt c.q. niet naar behoren uitgevoerd kan worden. ICasino b.v. behoudt zich het recht om de reden van beëindiging niet te delen.
Indien uit het onderzoek, naar oordeel van ICasino b.v., blijkt dat sprake is van fraude en/ of misbruik en/ of handelen in strijd met de wet- en regelgeving en/ of de Algemene Voorwaarden, beëindigd ICasino b.v. het Spelersaccount en behoudt ICasino b.v. zich het recht voor om het saldo dat hoort bij het Spelersaccount niet uit te keren aan de Speler. Dit geldt eveneens voor gevallen waarin een verscherpt cliëntenonderzoek zoals beschreven in artikel 23 van deze Algemene Voorwaarden tot een onvoldoende resultaat leidt c.q. niet naar behoren uitgevoerd kan worden.
Een Spelersaccount is persoonlijk en mag nooit gedeeld worden. Een Speler mag zijn Spelersaccount niet verkopen, uitlenen, overdragen, of op een andere manier ‘delen’ met een derde. Wanneer ICasino b.v. (redelijke) vermoedens heeft dat een Spelersaccount gedeeld wordt, schorst ICasino b.v. het Spelersaccount onmiddellijk.
In geval van verlies, diefstal of het vergeten van de login gegevens en/ of ongeoorloofde toegang tot zijn Spelersaccount moet de Speler zijn wachtwoord wijzigen en direct contact opnemen met de klantenservice.
In het geval van een (redelijk vermoeden) van een hack van het Spelersaccount ligt het in de verantwoordelijkheid van de Speler om direct contact op te nemen met ICasino b.v. en aangifte te doen.
Het ligt in de verantwoordelijkheid van de Speler om zich op de hoogte te houden van de wet- en regelgeving met betrekking tot Online Kansspelen in Nederland.
Een Speler is verantwoordelijk voor het beheer van zijn Spelersaccount, het volledig en correct invoeren en houden van zijn gegevens en de veiligheid en het gebruik van de identificatiemiddelen gebruikersnaam en wachtwoord om zich aan te melden op het Spelersaccount.
De Speler is volledig verantwoordelijk voor alle activiteiten, winsten en verliezen op zijn Spelersaccount.
De Speler is verantwoordelijk voor het nemen van geschikte maatregelen om ervoor te zorgen dat zijn of haar Spelersaccount niet onwettig wordt gebruikt, inclusief maar niet beperkt tot het voorkomen van gebruik door derden en/ of anderszins onrechtmatig gebruik om schade van welke aard dan ook te voorkomen en/ of te beperken.
Betalingstransacties tussen ICasino b.v. en de Speler verlopen alleen via de Speelrekening. Een Speler kan slecht één Speelrekening hebben. ICasino b.v. vergoedt geen rente over het saldo op de speelrekening. Let op: Het spelen bij ICasino b.v. kan illegaal zijn in het rechtsgebied waarin je je bevindt. Als dit het geval is ben je niet bevoegd om je betaalkaart te gebruiken.
ICasino b.v. staat voor betalingstransacties met de Speler enkel betaalinstrumenten toe die:
ICasino b.v. crediteert en debiteert de Speelrekening zonder onnodige vertraging.
Uitbetalingen worden zonder onnodige vertragingen uitbetaald. Het kan voorkomen dat er extra controles nodig zijn of bepaalde limieten worden overschreden, in welk geval de Speler om extra documentatie gevraagd kan worden. Bij het winnen van bijvoorbeeld een jackpot worden er altijd controles uitgevoerd. Op het moment dat er extra controles nodig zijn, dienen deze eerst succesvol afgerond te worden voordat er wordt uitbetaald.
Behoudens correcties crediteert ICasino b.v. de Speelrekening van een Speler uitsluitend met geldmiddelen die:
ICasino b.v. crediteert de Speelrekening niet:
ICasino b.v. debiteert de Speelrekening van een Speler uitsluitend:
ICasino b.v. debiteert de Speelrekening van de Speler ten gunste van de Tegenrekening, tenzij de betrouwbare, verantwoordelijke en controleerbare organisatie van de Diensten zich hiertegen verzet en tenzij een Speler is geschorst op grond van een redelijk vermoeden dat niet of niet langer wordt voldaan aan de voorwaarden voor inschrijving:
Er wordt van de Speler verwacht dat hij geen misbruik maakt van zijn Speelrekening. Misbruik omvat situaties zoals valsspelen, samenspanning en het gebruik van kunstmatige intelligentie of bots. ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om, aan haar ter beoordeling, de betreffende storting(en) geheel of gedeeltelijk te annuleren en eventuele kosten die ICasino b.v. in verband daarmee heeft gemaakt daarop in mindering te brengen.
ICasino b.v. waarborgt dat de tegoeden op de Speelrekening te allen tijde met inachtneming van de wettelijke voorschriften aan de Speler kunnen worden uitgekeerd door middel van het aanhouden van een derdengeldenrekening.
Het wordt de Speler aanbevolen een kopie van de transactiegegevens te bewaren.
ICasino b.v. behoudt het recht om gegevens met betrekking tot betalingstransacties te delen met overheidsinstanties en instanties voor sport integriteit op basis van wettelijke gronden.
ICasino b.v. spant zich in om technische storingen en andere incidenten die het normale spelverloop verhinderen, zo veel mogelijk te voorkomen.
In het geval van een technische storing of incident waarbij een gestart spel niet kan worden voortgezet vanwege een oorzaak aan de zijde van ICasino b.v., zal ICasino b.v.:
In het geval van een technische storing of incident waarbij een gestart spel niet kan worden voortgezet vanwege een oorzaak aan de zijde van de Speler, zal ICasino b.v.:
Voor deelname aan de Diensten zijn geen vergoedingen verschuldigd behalve de vereiste inzet, commissie, rake of entry fee, tenzij anders is vermeld op het Platform. De hoogte van de inzet wordt bij de betreffende Dienst op het Platform vermeld.
Tenzij de Wet op de kansspelbelasting, Wet op de kansspelen of andere wet- of regelgeving anders bepaald, worden kansspelbelasting en kansspelheffing afgedragen door ICasino b.v.. Zowel kansspelbelasting als kansspelheffing wordt geheven naar het verschil tussen de ontvangen inzetten en de ter beschikking gestelde prijzen en naar hetgeen anders dan als inzet ontvangen is voor het geven van gelegenheid tot deelneming aan kansspelen.
ICasino b.v. voert een cliëntenonderzoek uit naar de Speler in het kader van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme. Dat doet ICasino b.v. in ieder geval bij inschrijving, maar kan op een later moment nogmaals plaatsvinden.
ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om bij het bestaan van risico verhogende factoren waaronder, maar niet beperkt tot, witwassen of het financieren van terrorisme, een zogenaamd verscherpt cliëntenonderzoek uit te voeren. Dit is bijvoorbeeld het geval bij:
ICasino b.v. behoudt het recht de reden van het cliëntenonderzoek niet te delen. Als ICasino b.v. vaststelt dat een verscherpt cliëntenonderzoek moet worden uitgevoerd, verricht ICasino b.v. in ieder geval een onderzoek naar de herkomst van de middelen en/ of herkomst vermogen van de betrokken persoon.
ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om als onderdeel van het cliëntenonderzoek nadere documenten en informatie op te vragen.
Een deelname wordt als geldig beschouwd wanneer de Speler voor aanvang van de Dienst zijn inzet heeft gedaan en de deelname is geregistreerd in het systeem van ICasino b.v.
Het is de verantwoordelijkheid van de Speler om te controleren of de gegevens van de deelname correct zijn.
De geldigheid van de deelname is uitsluitend gebaseerd op de registratie in de systemen van ICasino b.v.. De systemen van ICasino b.v. zijn bindend.
ICasino b.v. behoudt zich het recht voor om deelname te weigeren of ongeldig te verklaren in de volgende situatie:
Indien er sprake is van een ongeldige deelname, wordt deze geacht nooit te hebben plaatsgevonden. Daarnaast behoudt ICasino b.v. het recht om bij een ongeldige deelname het Spelersaccount te schorsen en te beëindigen.
Als ICasino b.v. een deelname als ongeldig verklaart nadat een prijs is uitbetaald, zal het saldo op het Spelersaccount van de Speler worden aangepast door het bedrag van de ongeldige deelname (prijs minus inleg) af te trekken. Als het saldo op het Spelersaccount niet voldoende is om deze correctie uit te voeren, moet de Speler onmiddellijk de uitbetaalde prijs terugbetalen aan ICasino b.v. door geld te storten op zijn of haar Spelersaccount. Dit is een vordering die direct opeisbaar is.
Op het moment dat ICasino b.v. het saldo op het Spelersaccount niet kan corrigeren wegens onvoldoende saldo en de Speler niet direct bij stort, kan ICasino b.v. het gebruik van het Spelersaccount schorsen en beëindigen.
Een Speler kan op elk moment de grenzen van zijn speelgedrag wijzigen, met dien verstande dat:
Wanneer er individuele afspraken over limieten zijn gemaakt tussen ICasino b.v. en de Speler, zijn deze leidend waardoor een Speler mogelijk zijn limieten niet kan verhogen.
Een Speler kan zich op elk moment vrijwillig laten uitsluiten van deelname aan online en andere hoog risico kansspelen door zich te laten inschrijven in Cruks via deze link.
Een Speler kan onvrijwillig worden uitgesloten van deelname aan hoog risico kansspelen door te worden ingeschreven in Cruks door de Kansspelautoriteit.
ICasino b.v. behoudt zich het recht om limieten op het Spelersaccount te zetten/ aan te passen (verlagen), o.a. speelduur, speellimieten en/ of stortingslimieten.
ICasino b.v. behoudt zich het recht om verschillende verlieslimieten te hanteren voor verschillende leeftijdscategorieën.
ICasino b.v. behoudt zich het recht om restricties op een Spelersaccount op te leggen, beschikbaarheid van een dienst te beperken of het sluiten van een Spelersaccount bijvoorbeeld wanneer ICasino b.v. mogelijke Verantwoord Spelen risico’s constateert.
ICasino b.v. kan vanuit het beleid Verantwoord Spelen contact met een Speler opnemen via telefoon en/ of e-mail. Vanuit beleid Verantwoord Spelen kan dit betekenen dat een speler een bepaalde periode wordt uitgesloten van bonussen of dat een speler mogelijk niet kan deelnemen aan promotionele acties, zoals toernooien en quests.
Het gebruik van de Diensten op het Platform brengt risico’s met zich mee, waaronder de mogelijkheid om de volledige inzet te verliezen.
ICasino b.v. kan de algemene voorwaarden te allen tijde actualiseren, (eenzijdig) wijzigen, bewerken en aanvullen. Spelers worden van wijzigingen van de ICasino b.v.-regels in kennis gesteld door middel van een bericht op de Website of via een e-mail. Indien een Gebruiker de Diensten blijft gebruiken na een mededeling dat de ICasino b.v.-regels zijn gewijzigd, wordt dat voortgezet gebruik beschouwd als zijn/haar aanvaarding van die wijziging.
Indien een Speler de gewijzigde ICasino b.v.-regels niet wil aanvaarden of daaraan niet kan voldoen, dient hij/zij het gebruik van de Diensten met onmiddellijke ingang te staken. Voor zover een Speler een weddenschap heeft geplaatst en/of deelneemt aan een kansspel waarvan de uitkomst nog niet bekend is op het moment waarop de wijziging ingaat, gelden de algemene voorwaarden die van toepassing waren op het moment dat de weddenschap werd geplaatst of het kansspel begon.
Deze Algemene Voorwaarden zijn op 25-09-2024 geactualiseerd te 08:45 uur
No games were found using the name "{{ search }}". Please search for another game.
No games were found using the name "{{ search }}". Please search for another game.
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Het sportsbook is momenteel niet voor jou beschikbaar. Totdat dit product is gedeblokkeerd kun je hier geen gebruik van maken. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Waarschuwing
Het casino is momenteel niet voor jou beschikbaar. Totdat dit product is gedeblokkeerd kun je hier geen gebruik van maken. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Waarschuwing
Het live casino is momenteel niet voor jou beschikbaar. Totdat dit product is gedeblokkeerd kun je hier geen gebruik van maken. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Warning
You can not play games because you have an active "Break in play" restriction.
Privacyverklaring
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Nullam hendrerit mattis nulla, nec aliquam massa aliquet non. Ut maximus, velit eget convallis fermentum, quam libero mattis erat, eget posuere nunc ipsum eget massa. Curabitur fermentum, quam ac tempus finibus, sapien nisl auctor magna, vel imperdiet quam dui non odio. Maecenas bibendum nec erat et fringilla. Nullam vulputate dolor et sapien porta, sit amet auctor lectus pellentesque. Donec rutrum est arcu, tincidunt hendrerit diam auctor a. In vulputate lobortis commodo. Duis nulla lorem, dapibus quis dui non, consectetur fermentum nunc. Aenean vitae rutrum eros. Duis porta efficitur venenatis. Etiam blandit diam sit amet nulla suscipit laoreet.
Je documenten zijn met succes geüpload. Geüploade documenten worden zo snel mogelijk verwerkt.
Er is een fout opgetreden. Helaas is je document niet geüpload. Probeer het later opnieuw.
Login
Wachtwoord vergeten?
Als u hulp nodig heeft bij het opnieuw instellen van uw wachtwoord, kunnen we u helpen door u een link te sturen om het opnieuw in te stellen.
Een wijziging van je wachtwoord is verplicht
Een wachtwoordwijziging is vereist
Wachtwoord wijzigen succesvol!
Belangrijk
Je bent uitgelogd wegens inactiviteit.
Registratie geweigerd. Het is niet mogelijk om een account aan te maken bij Hard Rock Casino.
Je gegevens konden niet worden gevalideerd. Neem contact op het onze helpdesk.
Verzoek kan niet worden geverifieerd. Probeer het later opnieuw.
Registratie geweigerd. Het is niet mogelijk om een account aan te maken bij Hard Rock Casino.
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
De dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Je kunt je helaas niet bij ons inschrijven. Neem contact op met onze Klantenservice voor meer details.
Je registratie is geweigerd. Je kan bij ons geen account aanmaken. Neem contact op met de klantenservice indien je vragen hebt.
Registratie validatie fout.
Registratie algemene fout.
U heeft uw saldolimiet bereikt. U kunt niet verder spelen totdat u een opname heeft gedaan.
Limieten overzicht
Limieten status uitleg tekst
Storting limiet
Dagelijks:
Wekelijks:
Maandelijks:
{{ depositLimit.remainingValue }} / {{ depositLimit.value }} beschikbaar
{{ depositLimit.value }}
/
Sessielimieten
Sessie:
Dagelijks:
Wekelijks:
Maandelijks:
{{ loginSessionLimit.remainingValue.minutes }} min / {{ loginSessionLimit.value.minutes }} min beschikbaar
{{ loginSessionLimit.value.minutes }} min
/
Balans limiet
{{ maxBalanceLimit.remainingValue }} / {{ maxBalanceLimit.value }} beschikbaar
{{ maxBalanceLimit.value }}
/
Bericht verantwoord spelen
Wees ervan bewust dat je het risico loopt de door jou ingestelde limietbedragen te verliezen.
Je hebt de mogelijkheid om jezelf uit te sluiten van online gokken door middel van een tijdelijke uitsluiting in je spelersaccount, of een algehele uitsluiting via het CRUKS-register. Meer informatie over gokverslaving kun je vinden op onze speelverantwoord pagina.
Waarschuwing
Je wordt uitgelogd omdat jij jezelf hebt uitgesloten.
Waarschuwing
Je wordt uitgelogd omdat jij je ingestelde sessie-limiet hebt bereikt.
Waarschuwing
Je wordt uitgelogd.
Force logout
Force logout - Product block.
iDIN verification
iDIN verification redirect.
Er is een mismatch tussen achternaam of geboortedatum bij iDIN-verificatie. Neem contact op met onze klantenservice.
Er zijn dubbele gegevens gevonden bij de iDIN-verificatiecontrole. Neem contact op met onze klantenservice.
Session limit almost reached
You will reach your session limit in 15 minutes. Make sure you finish playing on time.
Profile data has changed. Please enter the data one more time.
Registratie bij iCasino en deelname aan kansspelen door iCasino aangeboden is voorbehouden aan spelers vanaf 24 jaar. iCasino heeft hiertoe besloten ter bescherming van kansspelgerelateerde schade bij jongvolwassenen. We zien je graag terug als je de leeftijd van 24 jaar bereikt om je registratie te voltooien..