KLACHTENBELEID


  1. Hard Rock Casino beschikt over een geheel kosteloze klachtenprocedure.

  2. Indien een accounthouder een klacht wil indienen, dient deze klacht per e-mail te worden gericht aan de Hard Rock Casino klantenservice middels het volgende e-mailadres: [email protected]. Hard Rock Casino dient de ontvangst van een klacht binnen 72 uur na ontvangst van de klacht te bevestigen. Klachten die niet per e-mail worden verzonden kunnen niet in behandeling worden genomen.

  3. Hard Rock Casino zal zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 8 weken nadat zij in kennis is gesteld van de klacht schriftelijk en gemotiveerd op de klacht reageren, waarbij de klager in kennis wordt gesteld van de bevindingen naar aanleiding van de klacht en van de conclusies die daaraan worden verbonden.

  4. Hard Rock Casino behoudt zich het recht voor niet op een klacht te reageren indien die te maken heeft met een gedraging waarover de klager al eerder een klacht heeft ingediend en die in overeenstemming met dit beleid is afgehandeld. In dat geval dient Hard Rock Casino de accounthouder binnen 1 week na ontvangst van de klacht daarvan in kennis te stellen. Van een herhaalde klacht is sprake indien dezelfde feiten en omstandigheden worden aangedragen, die geen nieuw licht op de klacht werpen.

  5. De klacht van de speler dient duidelijke en ondubbelzinnige informatie te bevatten over de identiteit van de accounthouder en alle relevante details te vermelden die aanleiding hebben gegeven tot de klacht.

  6. Alle rechtsvorderingen of geschillen voortvloeiend uit of in verband met de overeenkomst worden in overeenstemming met het toepasselijke Recht van de plaats van de overeenkomst beslecht.