mastercard en visa
ideal logo
Account instellingen Persoonsgegevens Account limieten EERSTE STORTING
  • Account instellingen
  • Persoonsgegevens
  • Account limieten
  • EERSTE STORTING

ACCOUNT AANMAKEN

Minimaal 8 karakters inclusief 1 letter en 1 cijfer

Lees hier de privacy statement.

Doorgaan

VOER PERSOONLIJKE GEGEVENS IN

Wij konden uw persoonsnummer (BSN) niet herkennen van de foto. Voer het handmatig in. Wees accuraat! Anders kom je niet verder.

Vul hier je IBAN nummer in

LET OP

IBAN invullen zonder spaties!

Update
Incorrect address iDIN check

Er is een fout geweest met je registratie!

Onze excuses voor het ongemak, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice.

KIES JE LIMIETEN

Saldolimiet

Het maximale bedrag dat op je account kan staan

Ga verder

LIMIETEN SAMENVATTING

E-mail verificatie


Controleer je e-mail voor de verificatielink en klik erop om verder te gaan.

Als je de e-mail niet kan vinden, controleer dan je ongewenste mail of neem contact op met onze klantenservice.


STORTING

Gebruik dezelfde IBAN die u heeft gebruikt bij registratie.


Registratie gelukt


Bedankt voor het registreren bij ons. De registratie was succesvol en je kunt nu beginnen met spelen!





Bijna klaar


Bedankt voor het registreren bij ons. Uw registratie is nog niet voltooid, we hebben je een e-mail gestuurd met verdere instructies over het voltooien van je registratie.




Een account openen gaat eenvoudig en snel. Zorg dat je een aantal documenten bij de hand hebt, zoals een identificatiemiddel, je BSN nummer en je Nederlandse IBAN bankrekeningnummer.

  • Klik op de knop 'Registreren' rechts bovenin.
  • Vul je e-mailadres in en creëer een veilig wachtwoord van minimaal 8 tekens, inclusief 1 cijfer en 1 letter. Gebruik geen voor de hand liggende wachtwoorden, zoals “welkom01”. Onthoud je wachtwoord goed of berg dit veilig op.
  • Lees de Algemene Voorwaarden en accepteer deze.
  • Vervolgens vul je je persoonlijke gegevens in.
  • Upload of scan je identiteitsbewijs zoals een Nederlands paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. 
  • Je wordt ook verzocht om je telefoonnummer, BSN en IBAN in te vullen. 
  • Met je BSN controleren we of je in CRUKS geregistreerd staat (Centraal Register Uitsluiting Kansspelen).
  • Stel je limieten in (max. speeltegoed, stortingslimiet en speelduur). We adviseren je om je limieten realistisch in te stellen.
  • Maak een eerste storting vanaf het bankrekeningnummer dat je hebt geregistreerd.
  • Je ontvangt een verificatie e-mail in je inbox, klik op de link.
  • Rond je registratie af. 

Bij gezamenlijke rekeningen (en/of-rekeningen) kan het storten van geld soms misgaan, vooral als jouw naam als tweede vermeld staat op de bankpas. Heb je ook een eigen rekening die alleen op jouw naam staat? Gebruik dan die rekening eerst. Heb je al een storting gedaan en is er iets misgegaan? Geen zorgen, het bedrag staat binnen drie werkdagen weer op je rekening.

 

Wil je gewoon kunnen storten vanaf je en/of-rekening? Dat kan! Vergeet niet dat je altijd eerst een storting moet maken voordat we je rekening kunnen verifiëren. We moeten je rekening vervolgens matchen met je ID. Stuur een mail naar [email protected] en vraag ons om je betaalmethode te verifiëren. Voor vragen of ondersteuning kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, chat of e-mail.

 

ZZP'ers, let op: Je kunt alleen storten vanaf een privérekening, niet van zakelijke rekeningen. 

De online casino’s die zijn gelicentieerd in Nederland zijn getest door geaccrediteerde instanties en hebben een goedkeuring gekregen, mede voor het verantwoord omgaan met jouw persoonlijke gegevens. Casino platformaanbieders dienen ook in het bezit te zijn van het ISO 27001 certificaat.

 

Elk casino heeft ook een ‘security breach test’ moeten doorstaan. Dit is een test om vast te stellen of een online casino niet eenvoudig te hacken is. Je mag er dus vanuit gaan dat online casino’s veilig en discreet met jouw persoonsgegevens omgaan.

Elk online casino staat in direct contact met CRUKS. CRUKS is een controle systeem van de Nederlandse Kansspelautoriteit. Meer over CRUKS kun je hier lezen. Ieder online casino moet checken of jij als speler niet in het CRUKS register opgenomen bent. Daarnaast wordt er ook gekeken door het online casino of jij als persoon geen politieke functie hebt, verbonden bent met terrorisme of verdachte in witwas praktijken bent. 

 

Elk online casino is verplicht om dit te controleren. Indien een online casino jouw gegevens niet controleert kan het ze duur komen te staan met als ultieme straf het intrekken van de licentie. Het is dus volkomen normaal dat een online casino jouw paspoort of ID-kaart opvraagt bij een registratie.

Wij moeten volgens de wet vaststellen dat je in Nederland woont. Dat doen we door bij jou een bewijs van adres op te vragen. Daarvoor zijn rekeningen van je energiemaatschappij of brieven van een overheidsinstantie vaak het beste.

Zelfsluitingen voor onbepaalde tijd kunnen na minimaal zes maanden herzien worden. Als het niet gaat om een uitsluiting voor onbepaalde tijd, dien je af te wachten tot de datum dat zelfuitsluiting afloopt. Voor de klantenservice is het niet mogelijk om een zelfuitsluiting terug te draaien/de tijdsduur te verkorten.

Op het moment dat je jouw documenten hebt verzonden, gaan wij achter de schermen druk aan de slag om jouw account voor je in orde te maken. We begrijpen natuurlijk maar al te goed dat je zo snel mogelijk wilt spelen. Zodra jouw documenten zijn geverifieerd, krijg je van ons via e-mail bericht. Houd je mailbox dus goed in de gaten!

Volgens de wet moeten alle spelers verplicht zelf limieten instellen voordat ze mogen spelen. Dit zijn een stortingslimiet, balanslimiet en tijdslimiet. 

Limieten zijn heel belangrijk. Ze zorgen er namelijk voor dat je niet meer kunt spelen of verliezen dan je van plan was, of dan wat je je kunt veroorloven. Hiermee zorgen ze dus voor onbezorgd spelplezier. Maar let op: alleen als je ze correct hebt ingesteld. Controleer ze dus regelmatig en stel ze bij als het nodig is.

Zeker, want zo kom je niet in de verleiding om meer te spelen dan je van plan was. Wijzigingen voer je door in je spelersaccount. Let op dat verhoging van je limieten pas over 7 dagen actief zullen zijn.

Wijzingingen in je limieten (verruiming) zijn pas na 7 dagen effectief. Verlagingen van je limieten zijn meteen zichtbaar.

Om een account aan te maken bij Hard Rock Casino moet je minimaal 24 jaar oud zijn.

NEE, als je in Cruks geregistreerd bent kan je geen account aanmaken of spelen voor de periode die in het register staat.

NEE, je kunt maar één actief persoonlijk speler account hebben.

JA, je kan jezelf uitsluiten. Dit kunt je doen via het Centrale Uitsluitings Register Kans Spelen (Cruks) . Aanmelden bij Cruks doe je door hier te klikken.

Een IBAN-nummer is je internationale bankrekeningnummer.

Je kunt alleen een Nederlands IBAN-nummer invullen. Dit heeft 18 tekens en bestaat uit:

  • NL voor de landcode .
  • Een controle getal (2 cijfers) .
  • 4 letters die de bank aanduiden (bijvoorbeeld: RABO, INGB, ABNA).
  • Het huidige rekeningnummer (bestaande uit minimaal 10 en maximaal 30 cijfers en letters). Bij een rekeningnummer van minder dan 10 cijfers wordt het rekeningnummer aangevuld met nullen.

Je vindt je Burgerservicenummer (BSN) op de achterkant van je rijbewijs, linksboven. Achter het BSN staat het rijbewijsnummer (gescheiden door een /).

Je vindt je Burgerservicenummer (BSN) op de voorkant of de achterkant van je identiteitskaart (ID-kaart).

 

Let op!

  • Op identiteitskaarten van vóór 2014 staat het Burgerservicenummer alleen op de voorkant.
  • Op identiteitskaarten van na 2014 staat het BSN op de achterkant.
  • Sinds 2 augustus 2021 staat het BSN op de achterkant ook in een QR-code.

Bij Hard Rock Casino is het alleen mogelijk om je te registreren met een geldige Nederlandse ID-kaart, rijbewijs of paspoort waarop een BSN staat vermeld. Dit komt doordat er bij het registratieproces automatische controles worden uitgevoerd met behulp van het BSN om je identiteit te verifiëren en om te voldoen aan de vereisten van de Nederlandse kansspelautoriteit. Zonder een geldige Nederlandse ID-kaart, rijbewijs of paspoort met een BSN erop vermeld, is het niet mogelijk om je bij Hard Rock Casino te registreren.

Vanaf 30 augustus 2021 staat het burgerservicenummer (BSN) in een QR-code op de achterkant van de houderpagina van het paspoort. Het BSN is hiermee verwijderd uit de 'machine-leesbare zone' en de chip. Het BSN staat nog wel als leesbare cijfers op de achterkant.

 

Bij paspoorten uitgegeven vanaf 2014 staat het BSN op de achterkant van de houderpagina. Het BSN is wel nog steeds een onderdeel van de reeks van letters en nummers in de ‘machine-leesbare zone’. Deze zone staat aan de lange zijde van de voorkant van je paspoort. Bij paspoorten uitgegeven vóór 2014 staat het BSN nog op de voorkant.

Tijdens het registratieproces vraagt Hard Rock Casino jou om je identificatiedocument te scannen voor de verificatie. De documenten moeten voldoen aan de volgende eisen:

  • Zorg ervoor dat je identiteitsbewijs scherp in beeld is.
  • Vermijd reflectie en achtergrondlicht.
  • Zorg ervoor dat alle hoeken van het identiteitsbewijs zichtbaar zijn.
  • Bedek geen belangrijke gegevens.

Het kan zijn dat iemand probeert met jouw gegevens en e-mailadres een account aan te maken. Controleer of iemand toegang tot jouw e-mailadres heeft? Als dit het geval is, adviseren we je om een nieuw wachtwoord aan te maken voor jouw e-mailadres.  

Het is belangrijk om je spelersaccount goed te beveiligen. Om dit voor elkaar te krijgen, moet je een uniek en veilig wachtwoord aanmaken.

De volgende voorwaarden zijn hiervoor van belang:

  • Het wachtwoord moet tussen de 8 en 30 tekens lang zijn.
  • Gebruik minimaal 1 hoofdletter en 1 cijfer.
  • Gebruik geen persoonlijke gegevens (dus bijvoorbeeld niet je naam, geboortedatum of de naam van je partner).
  • Bewaar je wachtwoord op een veilige plaats en verwijder alle e-mails met informatie over het wachtwoord.
  • Wijzig je wachtwoord regelmatig.

Bewaar je accountgegevens altijd veilig en deel deze met niemand. Wij zullen je vanuit Hard Rock Casino nóóit om je wachtwoord vragen.